Kami di Menlush telah melakukan Rnd untuk jangka masa yang lama sebelum mengeluarkan produk untuk kaum lelaki. Kami mencari formula, cara pemakaian dan packaging yang paling sesuai dan PRAKTIKAL untuk kaum lelaki dapat konsisten memakai produk Menlush supaya mendapat kesan OPTIMUM yang sepatutnya diperolehi dari produk kami.

Produk pertama kami adalah Intimate Performance Menwash iaitu Pencuci kelamin lelaki dengan bahan2 yang selamat dan teramat berkesan untuk kebersihan bahagian sulit kaum lelaki. Dalam masa yang sama juga ia membantu untuk meningkatkan prestasi serta kesihatan senjata kaum lelaki.


Keselamatan untuk menggunakan produk Menwash adalah terjamin kerana kami akan memastikan setiap formula mendapat kelulusan dari pihak KKM. Not pendaftaran kami ada terpampar di kotak produk untuk maklumat lanjut pihak pengguna.

Sila dapatkan Menlush anda sebelum kehabisan stok! Juga nantikan produk seterusnya yang masih dalam RnD dan dicuba diatas muka kami sendiri. Jadi memang agak lama sebelum kami dapat memasarkan produk2 kami.