Berbulan juga kami menggunakan sendiri untuk menguji keberkesanan dan kesan sampingan Pencuci Kelamin Lelaki dari Menlush ni sebelum submit formula yang sempurna untuk mendapat kelulusan KKM.

Penjagaan kulit di bahagian kelamin lelaki tak la sama macam kulit luaran kita. Memang boleh je pakai sabun biasa yang nilai PH mengikut kulit luaran. Tapi tahap kekeringan tu akan buatkan bahagian kelamin kita tak dapat berfungsi untuk melawan bakteris semasa berada dalam seluar dalam yg tertutup dan keadaan yg lembab.

Pencuci Menlush ini yang kami formulakan kandungan pH yang sesuai dengan kulit bahagian kelamin lelaki atau dipanggil pH Balance formula. Kesan selepas mencuci, bahagian kulit kelamin anda akan terasa lebih licin atau moisturise. Tidak seperti bila menggunakan sabun biasa, kulit akan menjadi kesat seperti kulit luaran anda. Ini akan menyebabkan kulit kering serta kurang kuat untuk membasmi kuman secara alami dan menyebabkan KEMALUAN LELAKI BERBAU BUSUK.

Selain bahan2 yang menjaga kulit kelamin, Pencuci Kelamin MenLush juga di adun dengan bahan semulajadi yang membantu dalam peningkatan tahap LIBIDO lelaki serta PRESTASI SEKS yang lebih SIHAT. Bahan aktif seperti LEPIDIUM MEYENII ROOT EXTRACT, UNCARIA GAMBIER EXTRACT dan PANAX GINSENG ROOT EXTRACT memainkan peranan besar dalam pencapaian ini.

Formula kami di adun dengan sempurna untuk keberkesanan bahan2 ini meresap kedalam kulit kelamin anda dalam bentuk SABUN PENCUCI. Kenapa dalam bentuk Sabun? kerana untuk menjadikan formula ini lebih praktikal dan efektif untuk pemakaian secara konsisten. Setiap hari kita akan mandi kan?

Setelah penggunaan yang konsisten setiap hari pagi dan petang semasa mandi, serta di gunakan sebelum dan selepas bersama pasangan, durasi semasa bersetubuh dengan pasangan semakin bertambah. Tapi yang paling penting, RASA NIKMAT itu masih ada dan terasa lebih ghairah. Tidak seperti menggunakan bahan GAMBIR lain atau bahan yang mengebaskan zakar.

Zakar juga semakin aktif dan lebih keras semasa menegang, lebih2 lagi di waktu pagi. Dalam pemerhatian tester kami, bila zakar kerap menegang dengan maksimum, pembesaran zakar juga akan meningkat setelah konsisten pemakaian pencuci Menlush.

Akhir sekali, kami sendiri sebagai pengguna aktif Pencuci Kelamin Menlush SANGAT berpuas hati dengan kesan yang kami terima dari formula pencuci ini. Anda jangan lepaskan peluang untuk bersama dalam kecapi nikmat hubungan kelamin yang lebih sihat dan produktif.

Nantikan pengeluaran kami dengan Botol dan packaging yang lebih premium dengan nilai yang lebih berbaloi. Daftar newsletter untuk menjadi yang terawal tahu NEW STOCK availability ya ! Juga mungkin jika ada kupon diskaun atau pre-order SPECIAL PRICE !